tisdag 3 maj 2011

Sjukdag

Hade egentligen en jättefin helg som avslutades med hela familjen intagandes lunch på klädesholmen. Men trots detta har jag inte mått särskilt bra rent psykiskt. Så idag har jag bestämt dagen vara en sjukdag. För trots att jag idag mår så himla mycket bättre så jag känner jag mig helt slut av att ha varit så låg. Det tär enormt på krafterna. Men efter snö (!) kommer solsken. Jag var precis ute med Selma i skogen och kände hoppet om livet spira igen. Trots detta har jag återvänt till soffan där jag på sant sjuk-maner ser på Oprah och andra väsentligheter som tv:n har att erbjuda.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hej !

    Har läst delar av din blogg och Känner igen migi mycket av det du skriver. Har en treåring som precis debuterat i typ 1.

    Vänliga hälsningar
    Richard

    SvaraRadera