onsdag 18 maj 2011

Mys

Är det en vanlig dag idag? Nej det var ingen vanlig dag idag, det var nämligen en snorfri dag idag. För första gången på ganska exakt en månad kom Sigge ner till frukosten utan gul snor och gegga rinnandes från ögonen.

Vi firade med hemmamys då det ju faktiskt varit onsdag precis hela(!) dagen. Just den här hemmamysdagen har bestått i myskläder, myssoffa, mysNintendo och mystv. Jag och grabbarna hade stora (bättre) planer för dagen. Lusten ebbade på nåt vis ur av regn o rusk på utsidan. Men vi har faktiskt- håll i er nu- haft det väldigt mysigt.

Jag visste ju dessutom att jag skulle iväg på dejt nu ikväll. Fantastiska David hade nämligen bokat in mig och systeryster på en chokladprovning. Ibland är det extremt skönt att åka hemifrån och sen återvända till ett hus fullt med sovande barn.

All in all, en bra dag idag.

Även om Viggo legat högre än han egentligen borde hela dagen.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar