fredag 25 mars 2011

Flaggan i topp

Skönt att få avsluta veckan med flaggan i topp. David har varit hemma idag med kidzen när jag var i väg på kul jobb. Nu sover grabbarna, David fixar nåt gott i köket och jag njuter av ett glas vin. Imorgon ska vi hem till min mor o far för att fira moderns 50-års dag. Nåja, kan jag fylla 25 gång på gång, kan hon väl fira 50.... Men alltså allvarligt talat, detta om ålder. Jag känner ingen rädsla för åldrandet i sig. Men det som skrämmer mig är ju känslan av att jag älskar mitt liv, och jag vill adrig att det ska ta slut. Åldrandet innebär ju liksom att det trots allt finns en bestämd tidsfrist.

Nåväl, jag funderar inte på sluttampen just nu. Just nu njuter jag av här och nu. Jag mår bra. Min familj mår bra och vi har en härlig helg tillsammans framför oss. Schysst fredagsfeeling helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Tack darling, känner mig verkligen som 50 men ser ut som 17!! Haha...puss från modern snart ett år äldre. SUCK!!

    SvaraRadera
  2. Vad ni är roliga... :0) Härligt med positiva vibbar!!
    p&k från lillasyster

    SvaraRadera