måndag 3 januari 2011

Vardag

Idag känns det som om det nya året börjar på allvar. Lite vardag även om grabbarna är lediga även denna veckan. Nytt år, nya tag. Förhoppningsvis massa spännande händelser detta år. Inte mist ska vi åka till Sälen v3, och det tycker hela familjen är en av årets absoluta höjdpunkter. Solsemester i all ära, men skidsemestrarna äger!

Var förresten och tog ett pk-prov för waranet. Hade ju med grabbarna. När jag var färdig sträcker Sigge fram armen och gråter jag med, jag med. Sköterskan tyckte nog det var lite skumt. Ehhh, ja, att stickas är inte så konstigt hos oss. Dessutom är det ju ofta förknippat till att man ska få något att äta försökte jag förklara.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade dig via Single mother by choice...
    Vad lycklig du är som har tre så fina killar, eller fyra kanske om man räknar med din man :)
    Vi har diabetes i släkten så jag vet precis vad du talar om. Jag kan bara tänka mig stressen som mamma och hur nervös man måste vara när ens barn har det.

    Ta hand om er!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie, vad roligt att du hittat hit. Jag har allt varit inne och kikat inne hos dig oxå :) Jag beundrar dig alldeles, tycker du är så stark!!

    Kram Tove

    SvaraRadera