söndag 16 januari 2011

Hålla mig positiv

Jobbar stenhårt på att hålla mig positiv. Det är helt underbart att vara här, resan har gått över förväntan med tre helt fantastiska ungar. Men vid ankomst har Rasse fått tillbaka lite feber så ingen skidåkning imorgon för hans del. Men än mer, när vi skulle natta boyzen visar det sig att sigge har 39 grader feber. Fantastiskt. Det känns ju som om hela veckan ryker för hans del om han ärvt rasses influensa.

Men visst finns det sämre ställen att ha sjuka barn. Jag och David behövde verkligen detta miljöombytet. Sälen äger fortfarande!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Jag tröstar mig med att Sigge kanske inte bryr sig så mycket om skidåkningen ändå... Kanske...

    Krya på er! Hade hoppats att ni skulle få vara friska - men som du säger, finns sämre ställen att vara på :0)

    kramar på er!

    SvaraRadera