måndag 17 januari 2011

Stugsittarsemester

Njuter faktiskt av tillvaron. Vi har bestämt oss för att suga ut godbitarna ur semestern som inte riktigt blev.

Eftersom Rasse i princip var feberfri fick han testa en halvtimma i lilla barnbacken. Han tyckte det var så roligt att få komma ut, efteråt grät han av trötthet.

Jag och Sigge tillbringade 2h på lokala vc, alltid bra att få sjukisar dokumenterade på semestern.

Kunde inte fatta att Viggo bara grät ute i backen, han pratar ju så om att åka skidor. Det fick sin förklaring när även hans temp steg till 39.

Men jag har åkt skidor. Kramat min man. Ätit god mat. Köpt en ny bok. Njutit av tystnaden i liften. Älskar att åka lift :)

Som tur är finns det Playstation på rummet med tillgång till både spel och filmer. Tack gode gud för detta denna stugsittarsemester! Nu ska jag och maken spela buzz. Killen i repan hade påminnt David om att högmod går före fall!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar