tisdag 16 augusti 2011

Oro

Ibland undrar jag om jag oroar mig mer för sigges allmänna sjukdomstillstånd än vad jag hade gjort om han inte haft diabetes. Egentligen har ju inte de två att göra med varandra, men oron finns ju där att det ena ska påverka det andra. Jag tror att jag blivit väldigt mycket mer uppmärksam på allt som känns avvikande. Helt klart nåt jag behöver jobba på- för min egen skull!

Sigge hade hög feber i helgen. Men inte nu längre. Annars inget särskilt. Lite rälig i magen sådär. Trots det har han först sovit 2 1/2 timma, var vaken 30 minuter och somnade sen om. Ett barn som ALDRIG sover middag. Så ja, jag blir orolig. Hade han fortfarande varit febrig hade jag ju förstått ett ökat sömnbehov. Varför sover han så?


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar